درمان کمر درد با ازن تراپی

درمان کمر درد با ازن تراپی :  امروزه کمردرد یکی از شایع ترین مشکلات جوامع بشری می باشد و درد آزار دهنده است که شخص را از انجام کارهای روزمره باز می دارد و به استراحت کردن و در بستر ماندن وادار می کند.  کمر درد می تواند علاوه بر مشکلات جسمی، موجب مشکلات روحی و روانی شود.

علل متفاوتی می توانند سبب ایجاد کمر درد شود تقریبا افرادی که برای کمر درد معاینه و بررسی می شوند علت خاصی پیدا نمی شود.

چه عواملی باعث شیوع کمر درد می شود ؟

• سن
  • افزایش وزن و چاقی
  • تغذیه نامناسب داشتن
  • ایجاد ضربه
  • وضعیت قرار گیری نامطلوب
  • روش نادرست حمل اشیای سنگین
  • عدم تحرک
  • داشتن استرس و اضطراب

درمان کمر درد با ازن تراپی

از موثر ترین كاربردهای گاز ازن در درمان های پزشکی استفاده جهت كنترل درد و همچنین جلوگیری از پیشرفت کمر درد می باشد.

ازن درمانی هم خواص ضد دردی و هم ضد التهابی دارد و به عنوان یك عامل كاملا شناخته شده و موثر درد کمر را بهبود خواهد بخشید.

داروهایی که پزشکان برای تسکین کمر درد تجویز می کند خاصیت مسكن و التیام دهنده دارند در حالی که گاز ازن با اكسیژن رسانی بهتر غصروف و مفصل از گسترش بیماری و تخریب بیشتر جلوگیری می کند.

درمان دیسک کمر با ازن تراپی به این صورت است که گاز ازن که غلظت آن توسط پزشک متخصص طب فیزیکی تعیین می شود، به صورت کاملا تخصصی در بافت تزریق می گردد و بر اساس تبدیل گاز ازن به اکسیژن در بافت رادیکال ها و انرژی آزاد می گردد.

ازن تراپی سیستم ایمنی بدن را تنظیم می کند و به بدن کمک می کند تا در بهترین وضعیت خود قرار بگیرد.

عوارض ازن تراپی دیسک کمر

اگر ازن تراپی توسط پزشکان ماهر و مجرب طب فیزیکی انجام شود، بسیار ایمن خواهد بود و عوارضی را به همراه نخواهد داشت.

بعد از انجام ازن تراپی داشتن اسپاسم ماهیچه و درد سوزشی گذرا و موقتی طبیعی می باشد و جای نگرانی نیست .

میزان تاثیر اوزون بر دیسک کمر در حدود ۸۰ درصد موفقیت آمیز می باشد.

ازن درمانی ترکیبی از گاز ازن به همراه پروکائین، ویتامین ب ۱۲ و مواد دیگر است که در بافت های نرم یا مفاصل دیگر متصل شده است تزریق می گردد و باعث افزایش جریان خون می شود و رسوبات فیبری محل را تحریک می کند تا سلول ها با کمک این رسوبات بافت آسیب دیده را ترمیم کند.

دکتر امیر فرزام پور

متخصص طب فیزیکی _ بیماری های عضلانی و اسکلتی