مرکز لیزر درمانی در کرج

لیزر درمانی در کرج : از لیزر درمانی ؛ می توان به عنوان یک روش غیرتهاجمی و بدون درد ، در راستای درمان بیماری های طب فیزیکی نیز بهره برده و به نتایج مطلوبی دست یافت. لیزر در حقیقت ، اشعه ای پر انرژی است که می تواند جهت درمان بافت های مد نظر مورد استفاده قرار گیرد.

توجه داشته باشید که از لیزر می توان برای درمان دردهای مختلفی بهره برده و با تاباندن آن به نواحی مورد نظر بدن ، درد موجود در این نواحی را بدون ایجاد هیچ گونه آسیبی به بافت های مجاور آن ؛ کنترل کرده و بهبود بخشید.

به طور کلی انجام لیزر درمانی در زمینه طب فیزیکی ، در صلاحیت متخصص طب فیزیکی ، می باشد.

دکتر امیر فرزام پور متخصص طب فیزیکی کرج از برجسته ترین پزشکان حوزه طب فیزیکی و توانبخشی در استان البرز به شمار می روند که بر تکنیک لیزر درمانی و کاربردهای آن در پزشکی اشراف داشته و از اولین مراکز لیزر درمانی در کرج به شمار می روند ؛ ایشان با اتکا بر تجربیات فراوانی که در این زمینه دارند ، بهترین نتایج را برای مراجعین خود به ارمغان می آورند.

لیزر درمانی و درمان آرتروز گردن

از علائم اصلی آرتروز گردن می توان به درد اشاره داشت ؛ در صورت ابتلا به آرتروز گردن نگران نباشید ، زیرا امروزه با بهره وری از لیزرهای تخصصی طب فیزیکی ؛ امکان کاهش درد ، کاهش اسپاسم عضلات و همچنین عملکرد بهتر گردن و افزایش دامنه حرکتی عضلات ، تحقق یافته است.

لیزر درمانی در کرج

لیزر درمانی و درمان التهابات ناشی از دیسک کمر و گردن

التهاب ، از جمله عوارض بیماری دیسک محسوب می شود ؛ امروزه می توان با بکارگیری انرژی لیزر و تقویت و افزایش روند تکثیر سلول های ایمنی و همچنین افزایش فعالیت لنفاتیکی در کنار ماهیچه ، منجر به بهبود التهاب و افزایش تحمل درد شد.

لیزر درمانی و درمان دردهای سیاتیک

از دیگر کاربردهای لیزر درمانی ، می توان به لیزر درمانی و درمان دردهای سیاتیک و دیسک کمر اشاره داشت.

لیزر درمانی و افزایش سرعت ترمیم زخم

به کمک لیزر درمانی ، می توان به خونرسانی بافت صدمه دیده کمک کرده و همچنین با تحریک تولید کلاژن بیشتر ؛ سبب افزایش تکثیر سلولی شده و بدین ترتیب به ترمیم زخم ، استخوان ، تاندون ها ، عضلات و بافت اپی تلیوم صدمه دیده و همچنین تقویت ساخت مجدد عصب محیطی پس از آسیب دیدگی پرداخت.

سایر کاربردهای لیزر درمانی در طب فیزیکی

  • درمان نوروپاتی
  • درمان التهاب تاندون
  • درمان سندرم تونل کارپ
  • درمان پیچ خوردگی مفاصل
  • درمان دردهای آرنج ورزشکاران
  • درمان دردهای ناشی از صدمات ورزشی
  • درمان آرتروز مفاصل حاد و مزمن ؛ بویژه آرتروز گردن و زانو

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button
Visit Us On TwitterVisit Us On FacebookVisit Us On Instagram