مزایای ازن تراپی

مزایای ازن تراپی : ازن درمانی روشی نوین است که از تلفیق طب مدرن و طب جایگزین و از طریق تزریق گاز ازن منجر به افزایش میزان اکسیژن در بافت و در نتیجه کاهش درد می شود.

در حقیقت ، ازن فرم مولکولی اکسیژن است که سبب اتصال سه اتم اکسیزن به هم می شود.

به طور کلی از طریق ازن تراپی و تزریق ازن ، بافت های آسیب دیده و همچنین بیماری های اسکلتی عضلانی درمان می شوند.

مکانیزم کار ازن به این صورت است که در مواقعی که سیستم ایمنی بدن فعالیتی کمی دارد گاز ازن اقدام به تحریک آن می نماید ، دلیل این اتفاق به خاطر اثری است که ازن بر روی غشای گلبول های سفید خون ( موظف به انتقال پیام های سیستم دفاعی بدن ) می گذارد.

همچنین تزریق ازن منجر به تولید بیشتر هموگلبوبین‌ خون که حاوی اکسیژن شده و می تواند آن ها را به مویرگ ‌ها و سلول‌ها انتقال دهد.

این شیوه درمانی برای افرادی که به بیماری های مزمن مبتلا هستند و به همین خاطر از سیستم آنتی اکسیدان ضعیفی برخوردارند مناسب می باشد و از هر روش درمانی دیگری موثرتر است.

کاهش انرژی تولید شده در میتوکندری سلولی ، دلیل اصلی ابتلا به انوع بیماری‌ های عضلانی و مفصلی نظیر آرتروز و بیرون‌ زدگی دیسک می باشد که با ازن درمانی قابل درمان است.

 

مزایای ازن تراپی

 

مزایای ازن تراپی چیست ؟

  • میزان اکسیژن رسانی به بافت ها را افزایش می دهد.
  • سستم ایمنی بدن را تنظیم و تقویت می کند.
  • آثار ضد التهابی دارد.
  • عوامل ترمیم کننده بافتی را تحریک می کند.
  • سیستم ایمنی بدن را متعادل می سازد.

عوارض ازن تراپی

اصل ترین ویژگی ازن تراپی این است که هیچ گونه عوارضی ایجاد نمی کند ، زیرا ازن تراپی تنها یک تزریق ساده است.

سالیان زیادی محققان علم پزشکی به دنبال یافتن یک روش جایگزینی مناسب به جای تزریق کورتن جهت درمان بیماری های اسکلتی عضلانی بوده اند و در حال حاضر و با پیشرفت علم این رویا محقق شده به طوری که امروزه از طریق ازن تراپی می توان بسیاری از مبتلایان به دیسک کمر و آرتروز زانو را درمان نمود.

هزینه ازن تراپی

بر اساس ناحیه تحت درمان ، تعداد جلسات درمان و دستمزد متخصص طب فیزیکی ، هزینه ازن تراپی برآورد می گردد که قبل از شروع دوره درمان توسط پزشک طب سنتی میزان هزینه ها به بیمار اطلاع داده می شود.

ثبت نام
اطلاع از
guest
0 دیدگاه ها
بازخورد درون خطی
دیدن همه سوالات
Call Now Button
Visit Us On TwitterVisit Us On FacebookVisit Us On Instagram